|
|||
|
Tränar oftast i vanliga träningsbyxor och ett linne. Ett åtsittande linne som inte har V-ringat ner till magen. Tycker inte att det är så super viktigt vilka kläder man använder om man inte ska springa på vintern. Viktigaste är ändå att skorna är bra, där pengarna ska läggas.
|
|
|||
|
Sommar:
Löpning i shorts och funktionsT-shirt och vindjacka vid behov. Nike air pegasus på fötterna. Vinter: Löpning/Skidåkning i ett Björn Dählie-ställ Gym: Långa byxor i bomull och en funktionsT-shirt, enklare innedojjor på fötterna |
|
|||
|
Citat:
Själv kör jag med korta och om det är lite kallt ett par långa överdragsbyxor över. överdragsbyxorna får inte vara för vida. |
|
|||
|
Citat:
Och det har du alles rätt i, överdragsbyxor får inte vara för vida, tights är egentligen att föredra där också. /A |
|
|||
|
Tack för de superbra tipsen! Jag har nu varit på en sportaffär och inhandlat endel nya träningskläder.
Vad det gäller springkläder så fick jag tips på ett kanonbra längre tights som satt helt perfekt och var sjukt sköna att ha och springa i. Köpte mig även ett par nya träningshorts, som inte var allt för vida som vi kom överens om!
|
|
|||
|
alltså tror jag också tillhör de sunkiga på både gymmet och i parken på löparrundorna, drar på mig bekväma (och ej för vida) byxor, ett linne och om det är kallt en tjockare tröja. mina pengar slänger jag på ett par bra löparskor och ett annat par att ha inomhus. kläder lägger jag i princip inget på, har däremot köpt speciella träningskalsonger och det fungerar utmärkt!
___________ läs min blogg: postalgold Senast redigerad av falso den 2010-10-15 klockan 16:20 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|