Gå tillbaka   Gents Forum > Livsstil > Träning & kost

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2008-10-14, 15:06
Junior Member

Reg.datum: okt 2008
divino is on a distinguished road
Standard Ang. Never Back Down

tjena, jag är ny är och har testat söka men hittade inget så antar att ni inte tagit upp detta.

Jag har testat leta upp Cam Gigandet träningsschema till filmen "Never Back down"

dom rekomenderar Brad Pitt's till Fight Club men tänkte om några hade några andra tips eller schemat?

Då gällande övningar eller träningsrutiner.

Vet inte hur man bifogar en bild, om någon vet kan dom göra det.

/tacksam för svar
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2008-10-14, 15:16
Senior Member

Reg.datum: sep 2008
C'Bri is on a distinguished road
Standard

För bild, gå in på ImageShack® - Image Hosting, där kan du enkelt ladda upp din bild!
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2008-10-14, 17:40
lithos avatar
Member

Reg.datum: aug 2008
litho is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av divino Visa inlägg
tjena, jag är ny är och har testat söka men hittade inget så antar att ni inte tagit upp detta.

Jag har testat leta upp Cam Gigandet träningsschema till filmen "Never Back down"

dom rekomenderar Brad Pitt's till Fight Club men tänkte om några hade några andra tips eller schemat?

/tacksam för svar
Du kommer få samma svar som den före TS fick.
Det finns inget speciellt schema som gör att du ser ut som Cam Gigandet. För övrigt är han väldigt rippad i den filmen och har naturligt bra muskelfästen så de är klart de ser bra ut!
Svara med citat
  #4 (permalink)  
Gammal 2009-01-14, 21:14
wantedmans avatar
Member

Reg.datum: sep 2008
wantedman is on a distinguished road
Standard

Look like Tyler Durden : Brad Pitt Workout

Senast redigerad av wantedman den 2009-01-14 klockan 21:27
Svara med citat
  #5 (permalink)  
Gammal 2009-01-15, 23:26
Junior Member

Reg.datum: jan 2009
arnold2k5 is on a distinguished road
Standard

förlåt med vill du se ut som brad pitt i fight club så gäller det att du har sjyssta muskelfästen sen styrketränar du max ett halvår för att sedan deffa ner dig rejält, brad pitt är långt ifrån biffig i fight club däremot är han förbannat rippad och har otroligt bra muskelfästen vilket ger symteriska muskler som upplevs mycket större + att han ofta är inoljad = visuellt större

för övrigt även om det där är hans träningsschema så skulle jag inte lita på resten av texten att dom nämner att han konditionstränade för att sätta kroppen i förbränningsläge samtidigt som dom nämner att han byggde muskler visar på ren idioti, DET GÅR INTE ATT BYGGA MUSKLER OM DU GÅR NER I VIKT!
ska jag vara helt ärlig så tror jag att han tränade som han gjorde inför filmen just för att gå ner i vikt inte för att biffa upp sig!

om du kollar här så ser du att han väger kanske 70 kilo
http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/i...ght_club_l.jpg

om du jämför med en weltervikt fighter som väger kring 75 kg och är lika lång så ser man direkt att brad pitt är mycket tanigare
http://static.flickr.com/61/194540604_1f5ae1b8eb.jpg

Senast redigerad av arnold2k5 den 2009-01-15 klockan 23:39
Svara med citat
  #6 (permalink)  
Gammal 2009-03-17, 19:00
Junior Member

Reg.datum: mar 2009
Anders89 is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av divino Visa inlägg

/tacksam för svar

Mitt tips är att faktiskt börja träna MMA, själv gjorde jag det 5-6 gånger i veckan tidigare innan jag fick lägga av. Funderar på att börja igen. Sjukt effektiv träning. Du kommer inte kunna bygga muskler som det där enbart på gym, om du vill få ut lite mer av träningen så kör många repitioner för att stärka och bygga på muskelfästena. Många repitioner, dock inte för snabba. Minsta laget är 25 stycken per set. Meningen är att man ska bygga upp en grundstyrka som inte sviker. Genom att bygga på detta sättet kommer man kunna maxa mycket högre än andra som maxar från början. Fast man skall starkt undvika att maxa, bara för att det ser effektivare ut så behöver det inte vara det.

Du kan vara tävlingsredo efter ett halvår om du tränar MMA 5-6 gånger i veckan, du får verkligen kontroll över din kropp. Blodcirkulationen är viktig i denna sortens träning och genom fart och teknik kommer hela kroppen användas.

Rekommenderar Shootfighting, grymt kul och så är det inte lika stor risk att skada sig som i vale tudo.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är