|
|||
|
tjena, jag är ny är och har testat söka men hittade inget så antar att ni inte tagit upp detta.
Jag har testat leta upp Cam Gigandet träningsschema till filmen "Never Back down" dom rekomenderar Brad Pitt's till Fight Club men tänkte om några hade några andra tips eller schemat? Då gällande övningar eller träningsrutiner. Vet inte hur man bifogar en bild, om någon vet kan dom göra det. /tacksam för svar |
|
|||
|
För bild, gå in på ImageShack® - Image Hosting, där kan du enkelt ladda upp din bild!
|
|
|||
|
förlåt med vill du se ut som brad pitt i fight club så gäller det att du har sjyssta muskelfästen sen styrketränar du max ett halvår för att sedan deffa ner dig rejält, brad pitt är långt ifrån biffig i fight club däremot är han förbannat rippad och har otroligt bra muskelfästen vilket ger symteriska muskler som upplevs mycket större + att han ofta är inoljad = visuellt större
för övrigt även om det där är hans träningsschema så skulle jag inte lita på resten av texten att dom nämner att han konditionstränade för att sätta kroppen i förbränningsläge samtidigt som dom nämner att han byggde muskler visar på ren idioti, DET GÅR INTE ATT BYGGA MUSKLER OM DU GÅR NER I VIKT! ska jag vara helt ärlig så tror jag att han tränade som han gjorde inför filmen just för att gå ner i vikt inte för att biffa upp sig! om du kollar här så ser du att han väger kanske 70 kilo http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/i...ght_club_l.jpg om du jämför med en weltervikt fighter som väger kring 75 kg och är lika lång så ser man direkt att brad pitt är mycket tanigare http://static.flickr.com/61/194540604_1f5ae1b8eb.jpg Senast redigerad av arnold2k5 den 2009-01-15 klockan 23:39 |
|
|||
|
Citat:
Mitt tips är att faktiskt börja träna MMA, själv gjorde jag det 5-6 gånger i veckan tidigare innan jag fick lägga av. Funderar på att börja igen. Sjukt effektiv träning. Du kommer inte kunna bygga muskler som det där enbart på gym, om du vill få ut lite mer av träningen så kör många repitioner för att stärka och bygga på muskelfästena. Många repitioner, dock inte för snabba. Minsta laget är 25 stycken per set. Meningen är att man ska bygga upp en grundstyrka som inte sviker. Genom att bygga på detta sättet kommer man kunna maxa mycket högre än andra som maxar från början. Fast man skall starkt undvika att maxa, bara för att det ser effektivare ut så behöver det inte vara det. Du kan vara tävlingsredo efter ett halvår om du tränar MMA 5-6 gånger i veckan, du får verkligen kontroll över din kropp. Blodcirkulationen är viktig i denna sortens träning och genom fart och teknik kommer hela kroppen användas. Rekommenderar Shootfighting, grymt kul och så är det inte lika stor risk att skada sig som i vale tudo. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|