|
|||
|
Jag behöver tips om hur jag kan gå upp i vikt jag äter & äter men stannar i samma vikt och det är jätte jobbigt att få höra alla kommentarer om att man är smal. jag väger 40kg och 1,60cm lång.
Kan jag börja gyma och ta protein pulver, hur oftas ska jag gyma och när ska jag dricka pulvret, snälla hjälp någon! Tänkte köpa Gainer Pro, finns det något bättre så tipsa gärna! Senast redigerad av lml den 2011-01-28 klockan 01:11 |
|
||||
|
Du bör ju träna först och främst. Med hård träning kommer hungern, ät proteinrik nyttig mat och komplettera med gainers. Om det inte hjälper, försök räkna ut ungefär hur många kalorier du stoppar i dig och hur många du gör av med. Normal RMB (Resting Metabolic Rate) för en fullvuxen man ligger omkring 3000 kalorier/dag, hård träning på det +1000-2000.
|
Hur gammal är du?
Jag frågar för att få lite perspektiv över hur länge du har "ätit & ätit". Det kan ju lika gärna vara en kronisk sjukdom? Du kan ju köra efter vad Hansson säger här ovan, men om det inte hjälper alls på säg, en månad så bör du nog uppsöka läkare så du inte har något kroniskt. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|