|
|||
|
100-150 kr ungefär.
Jag har var på Wadins och såna affärer, men har inte lyckats hitta nåt fint. Jag kommer ihåg att på förra forumet (manligt.net) hade nån visat en mycket fin plånbok. Den var svart på utsidan och orang på insidan. Den kostade 150 kr. Edit. En sån blir också bra, korthållare längst ner. HFW001-6 http://en.hongflying.com/newEbiz1/Bo...rName=BigImage Senast redigerad av anonym den 2008-09-20 klockan 11:00 |
|
|||
|
Accessories and Delicious Goods from Ulterior Motive har en hel del snyggt, svensk design dessutom. Annars gillar jag guapo_se - produkter för män inom accessoarer, dofter, hudvård och rakning om man ska ha mycket kort (finns en modell med extra plastfickor på samma sida), dom finns även att beskåda på Brothersbutiker. Om man vill ha den i byxfickan är den dock inte att rekommendera, då stålklämman blir riktigt obekväm och antagligen skaver hål på byxorna...
/A |
|
|||
|
Håller med Otto - läder is king!
Japp Ulterior Motive (svensk företag) har riktigt moderna plånböcker men de är gjorda i syntetläder (bra kvalité för bra peng). Annars har Troika fräcka plånböcker och korthållare i olika färger (även de i syntet). Förutom de butiker som är nämda i tråden skulle jag rekommendera Planbok.nu. De har båda märken till bra priser och förutom det kan du också gravera ett motiv och text i läderplånböckerna dock mer klassiska modeller. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|