|
|||
|
Hej, jag skulle behöva ha lite tips på produkter att använda, jag brukar bli ganska torr i ansiktet efter rakning, när skägget börjar växa ut igen vill säga. Jag skulle vilja ha tips på en bra och billig after shave balsam.
Sen vill jag veta om det är värt att köpa en raktvål och rakborste när man rakar sig med Gilette Mach 3 och vilket raklödder är bäst för torr hy? Tacksam för svar. |
|
|||
|
Aftershave (hur du än rakar dig):
Penhaligon's Endymion Aftershave Balm Billig? Knappast! Men den är bland de bästa jag har haft! Sedan att du väljer Gilette Mach 3, betyder att ditt rakkonto är ganska stort! Kom igen, vad kostar dessa blad dig per månad? 300:-? 500:-? Varför inte satsa på en DE-hyvel? 'Double Edged'-hyvel. Ta en ställbar, typ en: Merkur Razor Progress Och så handlar du en rakborste: Mühle Silver Tip Vit (small) - Mühle Shaving - shavingroom.se Och rakkräm: The Shave Den Store - Palmolive Classic Shaving Cream (Powered by CubeCart) Tillsammans runt 1500:- spänn. Bladen kostar 100:- för 10 stycken! Det är 10:- / st! Istället för 45:- / st! Hur många månader tar det innan du tjänat ihop initialkostnaderna? Runt 8 månader skulle jag tro! Och dessutom får du på köpet en MYCKET skönare rakning! Senast redigerad av RobertST den 2011-04-30 klockan 22:40 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|