|
|||
|
Hej!
Undrar lite om strigelpastor. Dessa finns med olika grovlek, en del mer avverkande andra mindre. Måste jag ha olika striglar för olika strigelpastor? Något säger mig att det borde bli problem att försöka med en gul pasta efter ex grön på samma strigel, den gröna bör finnas kvar så pass att det kommer att påverka resultatet. Känns som att sättet att lösa det är flera striglar eller...? Senast redigerad av edlundh den 2010-08-13 klockan 00:37 Anledning: fel stavat |
|
|||
|
Citat:
|
|
|||
|
Gents har en, men den verkar bara ha en användbar sida, har sett flera på utländska websidor, minns bara inte vilka.
Jag rekommenderar att du kikar på denna siten, speciellt deras forum och wiki, som även innehåller en massa videos: Straight Razor Place |
|
|||
|
Citat:
Har köpt alla mina striglar på tradera, sedan lämnar jag dom till skomsakarn i Gävle, HAN kan lägga om gammaltstrigelskinn till nytt 100:- för dubbelsidig strigel. SKOMAKARNA Sder HB) |
|
|||
|
kolla på : Butiken för män med rakning, parfym, herraccessoarer och hudvård. - guapo eller köp genom : Köp och sälj på auktion & till fast pris på Tradera. Nya auktioner idag!, lädret byter skomakaren ut åt dig om det är slitet: mina 4 striglar kostade 75:- / styck att byta lädret på
|
|
|||
|
Gents har: Dovo Handstrigel av kalvskinn. Mycket använsbar eller så finns ju : Thiers Issard Extra Bred Strigel | Rakning för livsnjutare - Exclusive Shavings. på : Rakning|Rakknivar|Rakhyvlar|Rakborstar|Striglar|Gr ooming - Exclusive Shavings - Hem
. allt från 400 och uppåt |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|