|
|||
|
Har inga personliga erfarenheter av den, mer än att jag kände på en för något år sedan och det ingav inget förtroende om du frågar mig.
Nej, skulle jag vara du skulle jag satsa på en riktig reseborste, från tex Edwin Jagger (guapo_se - produkter för män inom accessoarer, dofter, hudvård och rakning till exempel). Visst att den är dryga hundringen dyrare, men jag tror att du tjänar på det i längden. Dessutom är den grymt mycket snyggare ![]() /A |
|
|||
|
Den är säkert bra men jag funderar på denna isället.
En syntet som fått bra omdömen på B&B. The English Shaving Company - Edwin Jagger shaving accessories, shaving creams and aftershaves en syntetisk torkar ju fortare och tar inte lika mycket stryk om den inte skulle torka helt innan man packar ner den. |
|
|||
|
Citat:
Förresten, en borste med fodral (som den EJ) gjord för att resa borde väl ha ett lite ventilerat fodral? /A |
|
|||
|
Citat:
En som är lite mindre och som jag inte behöver vara rädd om så jag kan packa ner den våt.... Och till gents silvertip har jag inte hittat något bra förvaringssätt i resväskan. både borste och skaft är stora.... Tips mottages tacksamt... Senast redigerad av Luzen den 2010-02-17 klockan 18:22 |
|
|||
|
Citat:
Du har PM, Axel. |
|
|||
|
Vet inte hur det är med gents borste, men Edwin borsten som ser i princip likadan ut (som jag för övrigt har) kom i ett rör, och det funkar utmärkt att transportera borsten i för min del. Har borrat några hål i undre delen av röret så den vädrar lite (efter tips i en tråd på flashback tror jag det var), och de gånger jag nu transporterat borsten har den åt minstonde luktat helt okej när den kommit fram. Och då har jag endå rakat mig på avresdagen, det enda jag gjort är att torka den som vanligt med en handduk och vänta kanske en halvtimme innan jag stoppar ner den. Samt, givetvis, tagit upp den så fort jag kommit hem.
//Axel |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|