|
|||
|
Nu har jag gått igenom alla svenska och utländska nätbutiker som säljer raktvålar och andra bra produkter för våtrakare.
tror jag kollat nästan alla som finns nämnda på Badger&Blades shoppinglist. Jag kan faktiskt inte hittat någon där det verkar billigare än att köpa hos min lokala handlare... han tar tex 69 kr för Edwin jagger refilltvålar.... Har räknat på 3-5 tvålar från Usa och UK men med frakt hittar jag inget bra alternativ förutom några handgjorda på ebay. Var handlar ni från? |
|
|||
|
Oj, lokala handlare med EJ tvålar? Var bor du? Här finns Palmolive stick och kräm på ica, men det är också allt...
gents. - Hudvård, rakning, grooming och kroppsvård för män givetvis, men ännu mer på guapo_se - produkter för män inom accessoarer, dofter, hudvård och rakning, dom har även mycket annat stilfullt som plånböcker osv osv, klart värt en koll ![]() //Axel |
|
|||
|
Här är "min" butik.
Strömstad - Essence - Present & Design De har mycket Edwin Jagger och en del Crabtree & Evelyn. Kan rekommendera Nomad från crabtree.... tror de har lite DR Harris också. Skall in imorgon och köpa lite nya tvålar. Senast redigerad av Luzen den 2010-01-31 klockan 20:51 |
|
|||
|
Citat:
Kolla på kosmetik-affärer, köpte min Tabac-tvål på kosmetikaffären, den luktar ljuvligt gott och frun min gillar doften av den, 79:- så det är ju billig, och dom har även andra tvålar |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|