|
||||
|
Citat:
Eftersom jag bara kört racerrakning á la gillette mach 3 power supersport med vibrator, så får ni ha överseénde med att jag får ha en lite inlärningsperiod först. Kunde naturligtvis inte hålla mig när paketet kommit utan 3 sek efter paketet vart öppnat, stog jag och löddrade upp ett fint skum.. allt efter Mantic59´s videor om " a perfect lather". Kändes riktigt bra men väntar otåligt på min Matador... På återseénde mina vänner. |
|
|||
|
Citat:
http://preview.tradera.com/235/95175235_1.jpg |
|
|||
|
Citat:
Jag har testat andra produkter med div kamomill, aloe vera och annat som ska lugna ner huden efter rakning, men om du har något förslag på bättre produkter mottages dessa tacksamt! ![]() //Axel |
|
|||
|
Citat:
den är oparfymerad och funkar näst bäst av de jag provat hittills. Dermalogicas Post Shave Balm är lite bättre men i en annan prisklass. Även den är oparfymerad. |
|
||||
|
Rakat mig 2ggr nu med produkterna, en gång med gillette hyvel av senaste modell samt en gång med matadoren.
Upplever irritation på halsen båda av gångerna... Lurar på om det är aftershave balmen som spökar även för mig, man är kanske av känslig karraktär.. Och ja Luzen, matadoren va finare i verkligheten än på bild :-) |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|