|
|||
|
Sökte här på forumet, men hittade inget om Peter Thomas Roth produkter...
Jag har aknebenägen hy och Peter Thomas Roth verkar ha produkter riktade till mig. Jag funderar på att beställa deras Peter Thomas Roth Acne Treatment Kit för knappa femhundra-lappen som innehåller; Beta Hydroxy Acid 2% Acne Wash, AHA/BHA Acne Clearing Gel, Oil-Free Moisturizer, Acne Spot and Area Treatment och Max Anti-Shine Mattifying Gel - allt i 'pröva på storlekar'. Jusst nu använder jag Acos skumrengöring, Clarins after shave moisturizer samt Cliniques Acne Gel och är hyffsat nöjd - är det 3-5 dubbla priset för PTRs produkter berättigat? Jag planerar att använda en tre produkts 'kur' villket märke jag än väljer, bestående av rengöring, återfuktning och acne-treatment - utöver det blir det för dyrt och jobbigt att hålla uppe. Vad tror/tycker ni? Tack på förhand!
|
|
||||
|
Eftersom sånt här är helt individuellt är det svårt att ge något svar..
Men.. De grejer jag testat ur PTR's sortiment har varit helt ok, men jag tycker inte de är värda sitt pris. Om jag var du skulle jag kolla på Murad istället, här har du dessutom ett 500-kronors kit i med produkter i resestorlekar. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|