|
|||
|
Någon som har någon erfarenhet av detta märke?
Tjejen håller på och säljer det, vilket innebär massa billiga/gratis produkter till mig. Använder bodyscrub, bodylotion och emellanåt nån shave/wash-grej till kroppen. Till ansiktet har jag en peelingtvål, en lotion och aftershave-gel, samt en ögonkräm. Handscrub, handkräm används också, samt läppeeling och läppbalsam. Tycker personligen det är helt okej, men är inte helt nöjd med allt. Har bytt ut deras mascara med, då den inte gav önskat resultat (troligen beroende på borsten). |
|
|||
|
Jag vet i alla fall att billiga duschkrämer är utblandade med vatten, och det märks verkligen skillnad när man väl köper en duschkräm av ett bra märke. De är mycket, mycket drygare och tjockare och bättre. Hudkrämer vet jag inte vad skillnaden är.
|
|
|||
|
Först och främst vill jag säga ett stort Grattis till dej och framför allt din flickvän som tagit beslutet att bli hudvårds konsult.
Om hon inte har visat dej marknadsplanen så be henne berätta om den för dej och be henne visa applausen också. Hoppas du förstår att Marykay är en av världens bästa företag att arbeta med. Angående om Marykay är marknads ledande så är svaret ja. Vi har varit det bäst säljande hudvårdsmärket i Sverige i 3 år irad nu. Häftigt va. Det är kemtekniska förbundet som står för den sammanställningen. Marykay kommer från USA från början och där har vi varit det bäst säljande märket i snart 20 år. För mig har Marykays proukter hjälpt både mig och många av mina kunders olika behov. Och visst smaken är som ... ja du vet vad... Så skulle du fråga om vad grabbarna här ute om de gillar BMW eller inte skulle du säkert både få ris och ros. Så jag kan bara tala från min egen erfarenhet och det är att jag litar helt och hållet på marykays innehåll i produkterna för det görs regelbundna tester på dessa både i usa och i sverige ( läkemedelsverket och FDA). Ha en underbar dag Camilla |
|
||||
|
cameliadamen kan du visa statisktik på det? Vem som helst kan säga att de är "ledande inom hudvård" ..
har svårt att tro att mary kay är ledande inom hudvård ... och ja, jag har varit på en del "partyn" och ser inte vad som är så fantastiskt med MK ... |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|