|
|||
|
Du håller med om att innehållet är viktigt? Då måste du vara helt tappad, Du som säljer skräpet kan tydligen inte läsa en innehållsförteckning! Ni som läser detta, LÄS INNEHÅLLET MaryKay innehåller syntetiska ämenen, konserveringsmedel som parabener vilket det nordiska hyn är känslig för, alkoholer som torkar ut, vatten som utfyllnad i produkterna. Låter som att din plast diamantring var värd all mödan för att sälja på dina vänner och bekanta gift för huden. Keep the good work up! För jag hoppas verkligen Du som "hudvårds konsulent" vet vad alla ämnen betyder efter 1 veckas utbildning.
|
|
|||
|
Jag håller med Sandra och Hudvårdskungen, Mary Kay's produkter innehåller billiga ingredienser och även mineralolja som huden blir beroende av. Dessutom är produkterna dyra.
Att Mary Kay är världens mest sålda märke är ett av deras främsta argument och är en sanning med modifikation. Siffrorna står för mängd produkter som de fristående hudvårdskonsulterna i sin tur köper från Mary Kay och säger alltså ingenting om slutgiltig försäljning mot slutkund. Ungefär som att ICA skulle köpa alla OLW:s chips och OLW skulle säga att det var Sveriges mest sålda utan att någon ens ätit dem. Jag säger bara en sak Pink Truth | Facts, opinions, and the real story behind Mary Kay Cosmetics. Ta reda på fakta och vakna upp ur dimman, fristående hudvårdskonsult eller inte. Mary Kay är ett pyramidföretag och tjänar pengar på sina fristående hudvårdskonsulter och ingenting annat. Många blir pushade att köpa mer varor än de kan sälja (därav alla Tradera-auktioner) och skuldsatta upp över öronen. Själv använder jag REN Skincare. Tack för mig! Senast redigerad av Metatron den 2011-07-24 klockan 20:03 Anledning: Felstavning |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|