Gå tillbaka   Gents Forum > Kroppsvård > Produkter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2008-10-15, 20:48
master_dxs avatar
Junior Member

Reg.datum: sep 2008
master_dx is on a distinguished road
Standard Ole henriksen

Det var en gigantisk tråd om OH produkter på manligt.net.

Det var ganska länge sen jag använde deras produkter, så ni som provar/ provat OH vad tycker ni?
Har Oh produkter varit bättre än övriga märken?
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2008-10-16, 10:41
Junior Member

Reg.datum: okt 2008
Episode is on a distinguished road
Standard

Köpte ett sånt Travel kit för blandhy och herrejösses vilka grejer!
huden blev verkligen len och ren .
så japp, enligt mig är dom överlägnsa andar produkter!
''Less is more'' är ju deras motto och det verkar stämma för andra märken trycker in så mycket skit i sina produkter.
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2008-10-16, 11:11
master_dxs avatar
Junior Member

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Episode Visa inlägg
Köpte ett sånt Travel kit för blandhy och herrejösses vilka grejer!
huden blev verkligen len och ren .
så japp, enligt mig är dom överlägnsa andar produkter!
''Less is more'' är ju deras motto och det verkar stämma för andra märken trycker in så mycket skit i sina produkter.
Fan va nice :P

Just nu har jag deras On The Go cleanser och den är verkligen bra lite stark för min känsliga hy, den kan jag inte sluta med efter som jag har nästan 400ml kvar av den.

Även deras balancing cucumber tonic är riktigt bra lika så sheer transformation.

Ska köpa deras nurture me, någon som har provat?
Svara med citat
  #4 (permalink)  
Gammal 2008-10-16, 13:35
Junior Member

Reg.datum: okt 2008
Episode is on a distinguished road
Standard

Tyvärr inte testat dom än.
jag har en fråga till allihopa, jag är 20 bast nu och började med produkter för sisådär 1,5 år sedan och jag minns innan dess så gick jag på tetralysal å hade väldigt fin hy, mind you jag spelade mycket fotboll och joggade efter skolan så min hy var i stort sett perfekt, enda jag tvättade mig i ansiktet med var varmt vatten efter träning osv.
När jag började med produkter så vart min hy lika fin men nu ett tag la jag av med det pga ren lathet faktiskt och min hy blev rätt kass ett tag, nu till min fråga - Blir huden beroende av produkter efter ett tag om man har kört med dom så länge? nu klarar sig i stort sett inte min hy utan produkter känns det som.
har testat att gå tillbaka till mina gamla regim dvs bara varmt vatten på morgon/kväll men nope det tycker den inte om alls.
Någon som känner igen sig av detta?
Svara med citat
  #5 (permalink)  
Gammal 2008-10-16, 13:53
master_dxs avatar
Junior Member

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Episode Visa inlägg
Tyvärr inte testat dom än.
jag har en fråga till allihopa, jag är 20 bast nu och började med produkter för sisådär 1,5 år sedan och jag minns innan dess så gick jag på tetralysal å hade väldigt fin hy, mind you jag spelade mycket fotboll och joggade efter skolan så min hy var i stort sett perfekt, enda jag tvättade mig i ansiktet med var varmt vatten efter träning osv.
När jag började med produkter så vart min hy lika fin men nu ett tag la jag av med det pga ren lathet faktiskt och min hy blev rätt kass ett tag, nu till min fråga - Blir huden beroende av produkter efter ett tag om man har kört med dom så länge? nu klarar sig i stort sett inte min hy utan produkter känns det som.
har testat att gå tillbaka till mina gamla regim dvs bara varmt vatten på morgon/kväll men nope det tycker den inte om alls.
Någon som känner igen sig av detta?
Jag är exakt som dig är 20, började med roaccutan för 2 år sen ( hade jätte mild acne) hudvårds produkter för 1,5 år sen.

Var i stort sett utan produkter hela sommaren men eftersom vi är så pass unga så vänjer sig huden till det normala produktionen av fukt men det tar lite tid innan den hittar balansen igen, så var det för mig.

Min hud känns minst lika bra utan produkter men jag har blivit Psykiskt beroende känner mig naken annars.
Svara med citat
  #6 (permalink)  
Gammal 2008-10-22, 19:35
Member

jussit is on a distinguished road
Standard

jag har deep cleanser och ansiktsvattnet till den , good stuf men torkade ut hyn mkt.
Testade cliniques 3 kit och håller mig till de nu. på mig har hyn blivit mkt bättre med denna
Svara med citat
  #7 (permalink)  
Gammal 2008-10-30, 10:55
master_dxs avatar
Junior Member

Standard

Jag har märkt nu att min hud inte tål On The Go cleansern så bra synd då jag köpte en 430ml stor flaska och har nästan allt kvar.
Svara med citat
  #8 (permalink)  
Gammal 2008-11-12, 10:44
master_dxs avatar
Junior Member

Standard

Jag säljer On the go cleaser om någon är intresserat. http://forum.gents.se/koep-saelj/362....html#post2449
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är