|
|||
|
Köpte ett sånt Travel kit för blandhy och herrejösses vilka grejer!
huden blev verkligen len och ren .så japp, enligt mig är dom överlägnsa andar produkter! ''Less is more'' är ju deras motto och det verkar stämma för andra märken trycker in så mycket skit i sina produkter. |
|
|||
|
Tyvärr inte testat dom än.
jag har en fråga till allihopa, jag är 20 bast nu och började med produkter för sisådär 1,5 år sedan och jag minns innan dess så gick jag på tetralysal å hade väldigt fin hy, mind you jag spelade mycket fotboll och joggade efter skolan så min hy var i stort sett perfekt, enda jag tvättade mig i ansiktet med var varmt vatten efter träning osv. När jag började med produkter så vart min hy lika fin men nu ett tag la jag av med det pga ren lathet faktiskt och min hy blev rätt kass ett tag, nu till min fråga - Blir huden beroende av produkter efter ett tag om man har kört med dom så länge? nu klarar sig i stort sett inte min hy utan produkter känns det som. har testat att gå tillbaka till mina gamla regim dvs bara varmt vatten på morgon/kväll men nope det tycker den inte om alls. Någon som känner igen sig av detta? |
|
||||
|
Citat:
Var i stort sett utan produkter hela sommaren men eftersom vi är så pass unga så vänjer sig huden till det normala produktionen av fukt men det tar lite tid innan den hittar balansen igen, så var det för mig. Min hud känns minst lika bra utan produkter men jag har blivit Psykiskt beroende känner mig naken annars. |
|
||||
|
Jag säljer On the go cleaser om någon är intresserat. http://forum.gents.se/koep-saelj/362....html#post2449
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|