Gå tillbaka   Gents Forum > Kroppsvård > Produkter

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2008-09-21, 18:29
Junior Member

Reg.datum: aug 2008
Soheil is on a distinguished road
Standard Dermalogicas rakserie?

Hej,

Någon som provat Dermalogicas Professional Shave? Dermalogicas andra produkter är riktigt bra tycker jag, men jag har aldrig testat deras rakserie.
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2008-10-17, 18:15
sandras avatar
Super Moderator

Reg.datum: jul 2008
sandra is on a distinguished road
Standard

Dermalogicas rakserie är helt ny på marknaden och skiljer sig något från de traditionella rakprodukterna som finns i dag. Rakkrämen löddrar minimalt men är riktigt bra för huden.
Alla kan använda dessa rakprodukter de är inte specialanpassade för just män utan för alla som vill raka väl valda delar av kroppen.
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2008-11-25, 18:51
Junior Member

Reg.datum: nov 2008
Cjay is on a distinguished road
Standard

Gick nyligen till Sthlm city och diskuterade med en expert om vad han rekomenderar att använda som fuktighetskräm om man har blandhy (mest torrt, speciellt på vintern). Han rekomenderade Dermalogica's nya "Daily Block Defense"(ur Shave Serien) som daglig fuktighetskräm som inte ger blank hy och absorberas snabbt i huden. Har prövat den i några dagar och kan bara säga att den gör underverk, sjukt bra !!!!

Den lämnar inga "spår" efter användandet, dvs ingen blank hy eller ojliga delar osv.... huden ser helt naturligt ut men är totalt återfuktad, hela dagen!

Kommer lätt använda denna fuktighetskräm framöver. Plus inte bara att den ger bra återfuktning utan det ger även 15 spf solskydd! Vilket är grym najs då solens UV-strålar påverkar huden.

Dock har inte gents den på lager(?), inte på sidan överhuvudtaget? (ni borde verkligen skaffa in den gryyyyyyyymt bra).

Hittade en länk där man kan köpa den om man inte bor i city eller sånt.
Dermalogica Daily Defense Block SPF 15 - en lätt ansiktskräm med inbyggt solfilter

Fan jag låter som en haussare :P

För övrigt har jag testat typ hela Biotherm Homme's serie (samma prisklass som Dermalogica) och kan säga att biotherm är nog för de 40+ då den inte fungerade något vidare på mig (20år)
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är