|
|||
|
Hej
Jag har använt The Art of Shaving, pre-shave, shaving cream och after shave balm, men nu har dem börjat ta slut och de har bara deras after shave balm hemma hos gents. Så nu undrar jag om ni lite mer erfarna har något bra att rekommendera, bör väll säga att jag är väldigt nöjd med The Art of Shaving's produkter och att jag rakar mig med en Edwin Jagger safety razor. Tack för svar Henrik |
|
|||
|
Citat:
Jag väntar också på The art of shaving och enligt tjejer hos Gents tar det ca ett halvår innan dom får hem dessa produkter. Så jag kör med Truefitt&Hill west indan lime så länge och dom är också suveräna!!! Kör med dom så länge till det andra kommer. |
|
||||
|
Kan rekommendera två RIKTIGT bra rakkrämer... Fitjar och Bluebeards Revenge.
Framförallt Fitjar är lite dyrare, men den är väldigt dryg, som ett mellanting mellan tvål och kräm. Bluebeards Revenge rakkräm är den lite billigare av de två och funkar riktigt bra, rekommenderas!
|
Nu blir jag säkert spärrad på forumet, men jag köper alla mina rakgrejor från en utländsk site, connaughtshaving. Vad gäller rakkrämer kan jag där rekommendera Omega och Musgo. Jag köper även mina rakblad där, MYCKET billigare än här i Sverige. Ett femtiopack Personna går på runt 80 kr inkl frakt.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|