|
|||
|
Mina herrar!
Har med tiden börjat irritera mig riktigt mycket på min prickiga näsa -- det är tal om en massa små missprydande svarta prickar, så vitt jag vet porer (?), som bara ligger där och stör. Hittade en tråd (http://forum.gents.se/hud/40-prickigt-ansikte.html), där någon med stort sett samma problem (mina kan dock, till skillnad mot hans, med nöd klämmas), blev rekommenderad peeling och ansiktsmask -- dock utan närmare detaljer. Så jag vänder mig hit för att fråga: Vilka produkter kan rekommenderas, hur används de, och var får jag fatt på dem? Tack på förhand, Peter |
|
||||
|
Peter,
gents kör en specialare för oss med pormasksproblem. Kolla här>>> Kör med scrub och ansiktstvätt. Scrub två ggr i veckan, tvätt morgon och kväll. Komplettera med lotion så inte huden torkar ur. (Du kan läsa på sidan om hur de funkar och används). Sen kan du alltid köra nån ansiktsmask då och då, det fräschar upp huden. Jag har bara testat en gång, när jag skulle gifta mig, och det gav verkligen ett bra resultat. Skulle du inte bli av med prickarna kan du alltid dölja dem med en koncealer! Den från Recipe for Men rekommenderar jag starkt, jag använder den ofta för att dölja pormaskar, ringar under ögon och andra "blemmor". Den är toppen! >>> Lycka till!
Läs min blogg på gents.se Senast redigerad av Mathias den 2008-09-08 klockan 17:49 |
|
|||
|
Tack för hjälpen, grabbar!
Efter att ha sett era kommentarer samt läst diverse recensioner till höger och vänster slog jag till på tre produkter: Zirh Clean Alpha Hydroxy Face Wash, Zirh Aloe Facial Scrub samt Dermalogica Dermal Clay Cleanser. Får se hur det går! ;-) |
|
||||
|
Citat:
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|