|
|||
|
Har just beställt en EJ Lined Chrome och det är min första DE. När man börjar räkna på det och inser att man kan byta blad varannan rakning och ändå slå kostnaden av en flerbladshyvel så går det inte att undvika att skaffa sig en. Dessutom har jag problem med razor burns på halsen, så jag tänkte att det alltid är värt att prova.
Jag har även beställt: EJ Aloe raktvål EJ best badger ebony m. tillhörande ställ Gillette blad (vågar mig inte på Feather och Merkur var slutsålda) Vad tror ni? Är det ett bra paket? Några andra blad än Gillette som ni tror passar bättre till hyveln? Måste också kommentera själva butiken. Jag tycker att det är synd att frakten är så långsam. Jag beställde i onsdags, la till två produkter i torsdags (bra support!) och grejerna skickades fredag kväll. När jag spårar paketet på Schenkers hemsida (sök på ordernumret i referensrutan, tog mig ett tag att räkna ut) så står det bara att frakt är bokad, inget om att paketet gått iväg eller så. Vad ni känner vet jag inte, men jag tillhör gruppen som gärna betalar mer i frakt, bara det går snabbare! Kan nämna att jag beställde en TV för några år sedan på en webbutik som gick att hämta ut dagen efter. DET är snabb frakt. Edit: Paketet kommer imorgon om man ska tro Schenkers paketspårning. EN VECKA! Tur att det finns andra nätbutiker! Senast redigerad av Permit den 2010-03-02 klockan 10:52 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|