|
|||
|
Vad tror ni? Vilka tar hem det?
Som GAISáre är jag mycket nöjd med en position bland top 6. Jag tror Elfsborg är ett givet lag uppe i toppen i år men många andra lag kommer vara där å nosa. Kalmar Helsingborg AIK Hammarby IFK (hatar å skriva detta ha ha) Halmstad Kommer nog alla vara med å göra upp i toppen. BP + Häcken hoppas jag blir kvar för dom har ekonomin till att ha å göra i allsvenskan å på sikt höja spelar standarden men ingen publik..... |
|
|||
|
För AIKs del så är det omöjligt att tippa på något.
Vi har ju en riktigt bra, stabil och bred trupp. Sen har det sedan länge lugnat sig angående styrelsen och tränarbytet och Stahre fick ett riktigt varmt välkommnande idag på försäsongspremiären som vi också vann med 1-0 mot Mariehamn. Inget styrkeprov direkt men roligt att se tanken bakom alla nyförvärv. Är väldigt skeptisk till Martin Mutumba då han gjort bort sig i mina ögon (socialt). Men på planen idag var han en frisk vind med otrolig teknik och tydligen har han mognat rejält i sättet under Stahres ledning i väsby. Jag gillar vårat Väsby-sammarbete, det är riktigt bra och väsby har många lovande spelare såsom Viktor Lundgren. Skulle väl tippa på en 2a plats, om vi får lite flyt och självförtroende.
| Visningsalternativ | |
|
|