|
||||
|
He he.... Känner igen det där.
Samma reklam kör de om och om igen också! Det hade vart okej om de hade haft 5-10 st på samma tema (alltså 10 olika reklamavsnitt för en och samma produkt), lite olika stuk och kört i perioder. Men det är samma crap hela tiden. ![]() Dessutom aldrig för nå vettiga grejer. ICAs reklam är okej, de har ju gjort en "minitvserie" av det, men den blir tjatig innan dom byter också. Jag har slutat köpa Gainomax! ![]()
|
ja hahaha. Man skäms över att vara skåning när 3-reklamen med familjen runt bordet kommer.
Aou, vau gått detta vau!!! herrejesus ... jag har 3 och funderar starkt på att byta. och den lilla emo-tjejjen .. man kan ringe för hele belöppe .. |
|
|||
|
Jag förstår din frustration MEN se vilken effekt den ger.... Du kan ju allt om Gainomax å den produkten ligger där i huvudet på på dig omedvetet, så nog kan dom sin sak!!! Jag stör mig också enormt på viss riktigt dålig reklam men kommer å mig själv i affäran att veta produkter som jag aldrig tänkt på.... Jag tränar inte men Gainomax känner jag igen = brainwashed!!!!!
Fast den sämsta i mina ögon måste vara Vailo med den gröna ballongen. |
|
||||
|
Riesenreklamen med han som åker till "nästa bygge" då? "man vill ju inte oroa gubbarna i onödan" ..
Jag ska nog börja köra med det ... Chef: Är du färdig med uppgiften? Jag: nä, men ... jag vill ju inte oroa gubbarna i onödan .. Undrar hur väl detta kommer att mottas .. haha |
|
|||
|
|
|
||||
|
Där är en hel hög med reklamer som får mig att vilja våldtäktsducha länge, länge ... actimel tex .. eller 118118 med den fete som dansar .. alla rengöringsreklamer ... för att nämna några ..
Men det finns en (1) reklam som, enligt mig är helt brilljant. Heinekens walk in closet. Titta och njut .. YouTube - Heineken - Walk in Fridge |
|
|||
|
Citat:
![]() YouTube - 2006 Bud Light |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|