Gå tillbaka   Gents Forum > Övrigt > Off Topic

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #51 (permalink)  
Gammal 2008-11-22, 15:12
EC1 EC1 är inte uppkopplad
Member

Reg.datum: aug 2008
EC1 is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akai Visa inlägg
Uomo handlar om så mycket mer än bara kläder. Det är en livsstil. Vet inte om du har hört talas om Alexander Bards e-postlista Elit, men det är ungefär så Uomo fungerar.

En stekare langar brudar och kungligheter, en fotograf halvnakna bilder på tonårsflickor, en wannabe ljuger om sin adelstitel, en halvtysk bjuder på festhistorier från världens alla hörn och mycket, mycket mer!
Okidoki. Trevligt att ni trivs på Uomo. Men som vanlig dödlig svensson gillar jag varken att bli langad brudar eller kungligheter, inte heller halvnakna bilder på tonårsflickor. Det står nog för allt som jag inte gillar. Däremot är jag intresserad av hur jag blir av med mina nageltrång. Så jag antar att det innebär att jag stannar här på Gents och fördjupar mig i den saken.

I vilket fall som helst tycker jag att det är bra att det finns fler än ett forum för män att välja på, då hittar varje man den typ av gemenskap han söker.
Svara med citat
  #52 (permalink)  
Gammal 2008-11-22, 15:29
Junior Member

Reg.datum: sep 2008
williebabzan is on a distinguished road
Standard

Du klipper som ett "v" i nageln, då växer den ihop framåt. Raderat en mening här; någon måtta får det vara. /Skattekatten
Svara med citat
  #53 (permalink)  
Gammal 2008-11-22, 16:23
Junior Member

Oscar is on a distinguished road
Standard

Till er som förgäves försöker bli medlemmar på Uomo kan jag berätta att ett nytt livsstilsforum är under utveckling. Till skillnad från Uomo är det publikt, men har alla pros ett privat alternativ innebär. Jag vågar påstå att vårt forum kommer ta användarna till en helt ny nivå vad gäller diskussion och umgänge på Internet.

Vi söker moderatorer och kommer kring årsskiftet bjuda in till en förhandspremiär. Skicka ett PM vid intresse. Inkludera en e-postadress så läggs den till i vårt nyhetsbrev.
Svara med citat
  #54 (permalink)  
Gammal 2008-11-22, 17:14
Junior Member

Reg.datum: okt 2008
Basti is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oscar Visa inlägg
Till er som förgäves försöker bli medlemmar på Uomo kan jag berätta att ett nytt livsstilsforum är under utveckling. Till skillnad från Uomo är det publikt, men har alla pros ett privat alternativ innebär. Jag vågar påstå att vårt forum kommer ta användarna till en helt ny nivå vad gäller diskussion och umgänge på Internet.

Vi söker moderatorer och kommer kring årsskiftet bjuda in till en förhandspremiär. Skicka ett PM vid intresse. Inkludera en e-postadress så läggs den till i vårt nyhetsbrev.
Vad ska sidan heta?
Svara med citat
  #55 (permalink)  
Gammal 2008-11-23, 16:50
Junior Member

Reg.datum: nov 2008
cali is on a distinguished road
Standard

Citat:

Kommer forumet innehålla mycket D&G, AJ, Lacoste osv så är jag på.. top notch ska det vara.
Svara med citat
  #56 (permalink)  
Gammal 2008-11-23, 18:48
Junior Member

flor is on a distinguished road
Standard

Citat:
...och kommer kring årsskiftet bjuda in till en förhandspremiär.
Jag kan knappt bärga mig!
Svara med citat
  #57 (permalink)  
Gammal 2008-11-23, 21:53
Banned

troll is on a distinguished road
Standard

Pst!

http://forum.gents.se/koep-saelj/416...tilsforum.html
Svara med citat
  #58 (permalink)  
Gammal 2008-11-24, 09:22
Junior Member

Oscar is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cali Visa inlägg
Kommer forumet innehålla mycket D&G, AJ, Lacoste osv så är jag på.. top notch ska det vara.
Allt från Brothers till Brooks Brothers...

Citat:
Ursprungligen postat av Basti Visa inlägg
Vad ska sidan heta?
Det kommer ni att få reda på i första nyhetsbrevet, alternativt när forumet öppnar.
Svara med citat
  #59 (permalink)  
Gammal 2009-01-16, 20:54
Junior Member

Reg.datum: jan 2009
rycket is on a distinguished road
Standard

Publika forum blir skit av en anledning.
Det kommer for mycket dr'a'gg dit.

Modeforum e som kladerna vi koper, det e kvaliteten som ar viktig, inte kvantiteten.
Svara med citat
Svara

Taggar
uomo, uomo forum

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är