|
|||
|
Hejhej!
Har inte varit utomlands sen jag var en liten pojke ![]() Har googlat lite oså och fått fram lite information om vätskor o sådant man vill ha med sig. Man får ha med sig 100ml flaskor i plastpåse i handbagage. Incheckat bagage gäller ej dessa regler så då får man ta med sig de mesta eller? Vad är lämpligast, slänger ni i allt i bagaget lr handbagaget? Tanken på Hårfön och plattång också, får man ha sånt i bagaget eller ska de i handbagaget? Jag har mer produkter än kläder jag vill ha med mig kan man nästan säga. hah ![]() Vill gärna veta hur andra har packat innan jag själv börjar, mindre nervositet då. |
|
||||
|
Så mycket som möjligt i bagaget. Ev. ömtåliga saker i handbagaet och sådant man kan tänkas behöva under en längre flygning. Finns väll ingen anledning att ha hårfönen i handbagaget?
|
Lägg allt i bagaget!! då slipper du onödiga turer ut igen eller att behöva slänga något.
i handbagaget har jag bara med mig värdesaker, bok och ev. ömtåliga saker. dator om du har med dig det. ska du ha med dig en kräm eller något får det inte vara mer än 100 ml som du säger och försök ta med dig så lite som möjligt där med eftersom de är tjurigare på vissa flygplatser. ha en trevlig resa
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|