|
||||
|
Ärade medlemmar!
Finns det något mer underhållande än en dråplig skröna? Berättelser ur livet med varierande sanningshalt gör skrönorna till något mycket mer än fabulerade historier. Jag har i flertal bloggar skrivit skrönor - ur mitt eget liv och andras - men nu är det dags att fylla på i lagret. gents.se utlyser härmed en tävling! Såhär går det till: Maila in din skröna till mathias(AT)gents.se. Ange "Bidrag" som mailrubrik. Skrönan bör inte vara alltför lång (textmässigt max. A4) och det är alltid trevligt om du kommenterar skrönan (tex. med information om varifrån den kommer, sanningshalten osv.) om detta är möjligt. Naturligtvis är en personlig skröna mer uppskattad än en som rippats från nätet..... Skriv ditt namn och postadress i mailet. Skicka inte skrönan på bifogad fil, utan som vanlig text i mailet. Vi öppnar inte bilagor. Du kan skicka in bidrag till och med slutet av februari (deadline 28/2), sedan kommer gents.se att välja ut ett vinnande bidrag. Vinnaren blir en lycklig ägare till ett Edwin Jagger Shave Kit Total. ![]() Rules and stuff: gents.se förbehåller sig rätten att besluta om vinnande bidrag och detta kan ej överklagas. Genom att skicka in din skröna tillåter du att gents att publicera den på gents forum efter avslutad tävling och att gents.se kan komma att göra språkliga ändringar i texten. Ett bidrag utan kontaktinformation, dvs. namn och adress på den som skickat in bidraget, bejakas inte i tävlingen. Bidrag inskickade efter 28/2 bejakas inte. Genom att skicka in ett bidrag till tävlingen bekräftar du att texten är skriven av dig (copyrighten är ursprungligen din) och att du godkänner användningen av texten på gents.se och relaterade sidor (forumet) samt att arvode för texten ej utgår från gents.se. Har du frågor? Maila till e-postadressen ovan. Lycka till!
Läs min blogg på gents.se Senast redigerad av Mathias den 2009-02-10 klockan 21:13 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|