|
||||
![]() Ärade läsare! Jag tänkte dela med mig av några tips till jul, med fokus på presenter till mig själv! ![]() Clarins Men Skin Difference är en av mina favoriter. Smörjer skäggstubben på kvällen, rakar sedan på morgonen, utan problem. Slipper irritation och blödningar. Alunstift om man, trots allt, skulle skära sig. Mycket bra produkt! Piz Buin Gradual Self Tan Facial Moisturizing Cream är bra om man inte hinner sola eller som komplement till solningen. Maxims superdeo! En gåva från Gud!! ZIRHS rengöring, scrub, återfuktning och alla andra produkter. Finns inget, enligt mig, som slår dessa. Det var alltså vad som står på min lista. Men så ska man köpa presenter till andra. Bror, far och svåger till exempel. Här är några produkter jag är spekulant på: Solingen Pedicure Kit. Long lasting gift i mycket god kvalité! Äger ett set själv och vill inte bli av med det. Svågern kanske får denna. Edwin Jaggers rakset till bra pris. Fin present till både nybörjaren och lyxrakaren. Dermalogica AGE Smart Start Kit till farsan kanske? Acqua di Parma Colonia Intensa till min bror. Eller T&H 1805! Något jag själv uppskattar är paketlösningar. På gents finns många trevliga. Fler tips och förslag? Skriv! Lycka till med julhandlandet. /Mathias
|
Citat:
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|