|
|||
|
Hej Mathias, läste din blogg om tatueringar. Tänkvärd. Kolla in denna kille som tatuerade bilden av sin avlidna hustru på armen. Stackars karl! Nu får han dras med ett monster resten av sitt liv. wis.dm - Would you ever tattoo your wife/husband/SO's face on your body?
|
|
||||
|
Jag har aldirg skrattat så mycket som när jag såg den här
Bildextra | Aftonbladet blid 38 ... men oj vilken farlig tiger AHAHHAAA man blir ju nästan rädd här var många fula tatueringar vill jag lova |
|
||||
|
Citat:
Hahah en liten unge som fick i uppgift att rita den! ![]()
|
|
||||
|
Citat:
|
|
||||
|
Texten till bild 10 är underbar...
"Denna tatuering gjordes på Phi Phi Island 2008. Efter lite för mycket fest blev jag under hot tatuerad av en narkotikapåverkad tatueringslärling. Det som från början såg ut som ett schysst mönster blev fyra bajskorvar runt benet. På bilden är jag i Patong och försöker fixa till den så gott det går. Ett minne för livet!!!!" hahahah
|
|
|||
|
Tjena, ny här på forumet och gillar tatueringar. En av de fräckare jag sett på senare tid är faktiskt denna
![]() även om jag själv gärna väljer mindre motiv. Ingen annan här som kan dela med sig av snygga gaddningar? Också gärna idéer som ni kanske vill funderat på men inte vågat ännu. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|