|
|||
|
Satt o läste lite om olika parfymer och hamnade på en som heter Clean Men, någon som använder/användt den någon gång? Bor i liten stad så kunde ej hitta den i nån affär. Stod att doften skulle påminna om "nyduschad man"
![]() tyckte de lät fräscht och läste bra om den. |
|
|||
|
Jag svettas en del under armarna och även mina kläder tar lukt och får vita fläckar. Har provat Rexona som ska motverka vita fläckar, fast då svettas jag istället. Absolut torr är det enda som fungerar, och det fungerar först bra efter andra natten i rad. Ett tips för att motverka klådan (som faktiskt dyker upp när man svettas) är att sova i en gammal (vit) t-shirt första och kanske andra användningen. Sen att vara helt torr när den stryks på.
En annan sak, använd inte antiperspirant samtidigt som Absolut torr. Jag tycker att antiperspiranten förstör effekten av Absolut torr. |
|
|||
|
Torr deodorant = deo stick? I så fall så håller jag med, sånna stick är sällan eller aldrig bra och ger väldigt sällan något bra skydd. Dessutom är dom dyra... Nej kör på en riktig deo som det inte står hugo boss eller Armani på, som är gjord för att skydda (apoteket har en rad olika som funkar bra), lukten ska bestå av parfym/edt och sprutas på halsen etc. Grunda med Absolut Torr också om du har problem med svettningar.
/A |
|
||||
|
Har hört mycket gott om Maxim, tycker den funkar bra själv också.
| Visningsalternativ | |
|
|