|
||||
|
https://www.flashback.info/showthread.php?t=300505
Om du är osäker på Cleareyes.nu så maila till Cleareyes, genom deras officiella hemsida, och kolla om det finns en svensk återförsäljare eller inte.. Såvitt jag vet har det inte gått att köpa i Sverige tidigare men det kanske är andra regler nu.. Edit: j***ar va dyrt det var på cleareyes.nu?! Haha.. Kanske bäst å leta upp någon annan återförsäljare. |
|
||||
|
Citat:
Tack för tipset! =) |
|
||||
|
Vad gör man inte för å slippa göra det man borde göra på söndag kväll.
![]() Lycka till! |
|
|||
|
Jag tror Clear Eyes är förbjudet i Sverige, eller hela EU till och med. Innehåller någon otillåten substans eller nåt, så du kommer nog aldrig att hitta en laglig svensk återförsäljare.
![]() Och jag vill bara varna för olagliga läkemedel via Internet, kolla här (rätt lång video, men riktigt scary): CrimeMedicine.com |
|
||||
|
Citat:
Du kan inte jämföra clear eyes med den där videon som handlar om UG lab som framställer prepp. |
|
|||
|
Citat:
Och kolla på alla SVENSKA nätbutiker som säljer exklusiv hudvård typ Biotherm och Clinique till reapriser (jag menar inte Grooming, Gents, Lash eller någon annan seriös aktör nu), där har till och med den svenska distributören Scandinavian Cosmetics gått ut och sagt i media att detta är piratkopior och att det inte ska förväxlas med de varor som säljs via dem. Biotherms produkter får ju inte alls säljas via Internet enligt Biotherm själva, så det är ju uppenbart att dessa nätbutiker är scams. Att tro att Clear Eyes skulle vara undantaget är bara naivt. |
|
|||
|
Det finns även ett europeiskt, prisvärt, alternativ som fungerar bra - Vispring. (finns både i flaska och engångspipetter).
Röd i ögonen? | Ögondropparna som löser problemet En del online-apotek har läkare som skriver ut recept vid beställning, huruvida det är lämpligt och lagligt måste var och en själv ta ställning till. |
![]() |
| Taggar |
| clear eyes, röda ögon |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|