Gå tillbaka   Gents Forum > Kroppsvård > Kroppsunderhåll

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2009-11-10, 13:50
Junior Member

Reg.datum: nov 2009
Internetenkät is on a distinguished road
Standard Undersökning för att förbättra plastikkirurgin

Hej! Vi är två studenter som skriver en C-uppsats vid Uppsala Universitet. Syftet är att undersöka vad patienter tycker är viktigt inför ett plastikkirurgiskt ingrepp. Detta kan sedan användas av olika kliniker för att förbättra sin verksamhet så att den passar patienten bättre. Därför vore vi väldigt tacksamma om Du som funderar på att operera Dig tar några minuter för att svara på enkäten nedan, genom att klicka på länken.

Enkät

Tack så mycket för Din tid,
Oscar Anderson och Olle Wallner
Vid eventuella frågor kontakta oss på: plastikkirurgienkat@hotmail.com
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2009-11-10, 23:09
Skattekattens avatar
Moderator

Reg.datum: jun 2008
Skattekatten is on a distinguished road
Standard

Nu har jag fyllt i enkäten. Är pris en faktor vid val av plastikkirurg? Intressant fråga. Själv skulle jag svara nej.

Jag tänker på Donald Trumps talesätt att det finns två kategorier av yrkesfolk där man aldrig ska kompromissa med priset: Heminredare och skattekonsulter. Jag får nog lägga till plastikkirurger till dessa. Hellre dyrt och bra än billigt och mindre bra.
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2010-01-02, 15:26
Junior Member

Reg.datum: jan 2010
Charles_ is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skattekatten Visa inlägg
Nu har jag fyllt i enkäten. Är pris en faktor vid val av plastikkirurg? Intressant fråga. Själv skulle jag svara nej.

Jag tänker på Donald Trumps talesätt att det finns två kategorier av yrkesfolk där man aldrig ska kompromissa med priset: Heminredare och skattekonsulter. Jag får nog lägga till plastikkirurger till dessa. Hellre dyrt och bra än billigt och mindre bra.
Jag tror absolut att pris är en fråga... Men det varierar säkert person till person.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är