|
||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
Vit skjorta med långt bakstycke från Malmöbaserade Garde.
Bomull, storlek small, sitter dock som en medium. ![]() ![]() 500 kr Kavaj i blågrått, melerat tyg från Stockholmsbaserade Göran Sundberg. Polyester/ull/elastan med sjalslag och ståldetaljer i knappar. Strl 46, men sitter som en normal 48. ![]() ![]() 800 kr Köparen betalar frakten om inte annat avtalas. Betalning sker i första hand till mitt konto hos Handelsbanken, i andra hand till mitt konto hos Paypal. Tveka inte att fråga, helst genom PM. Med vänliga hälsningar Piffen
Bondelid och Pour säljes The stray boys och Day Birger et Mikkelsen säljes Garde, Göran Sundberg, Johan by J. Lindebrg, Tiger of Sweden m.fl. säljes Senast redigerad av Piffen den 2008-12-18 klockan 20:26 |
|
||||
|
Svart byxa från J. Lindebergs underlinje Johan by J. Lindeberg.
Bomull/elastan, storlek 32. ![]() ![]() 400 kr Grå byxa med med diskreta rutor i mörkt vinrött från Tiger of Sweden. Polyester/ull storlek 50. ![]() ![]() 100 kr Köparen betalar frakten om inte annat avtalas. Betalning sker i första hand till mitt konto hos Handelsbanken, i andra hand till mitt konto hos Paypal. Tveka inte att fråga, helst genom PM. Med vänliga hälsningar Piffen
Bondelid och Pour säljes The stray boys och Day Birger et Mikkelsen säljes Garde, Göran Sundberg, Johan by J. Lindebrg, Tiger of Sweden m.fl. säljes Senast redigerad av Piffen den 2008-12-18 klockan 20:25 |
|
||||
|
Vita jeans med orange selvage från Hugo Boss.
Bomull, storlek 32/34. ![]() ![]() 100 kr Svarta jeans från Pour med gula sömmar. Bomull/lycra, storlek 31/34. ![]() ![]() 100 kr Köparen betalar frakten om inte annat avtalas. Betalning sker i första hand till mitt konto hos Handelsbanken, i andra hand till mitt konto hos Paypal. Tveka inte att fråga, helst genom PM. Med vänliga hälsningar Piffen
Bondelid och Pour säljes The stray boys och Day Birger et Mikkelsen säljes Garde, Göran Sundberg, Johan by J. Lindebrg, Tiger of Sweden m.fl. säljes Senast redigerad av Piffen den 2008-12-18 klockan 20:22 |
|
||||
|
Svart bälte med metalspänne från J. Lindeberg.
Läder, 90 cm. ![]() ![]() 50 kr Brunt bälte med metallspänne från Tiger of Sweden. Läder, 95 cm. ![]() ![]() 100 kr Köparen betalar frakten om inte annat avtalas. Betalning sker i första hand till mitt konto hos Handelsbanken, i andra hand till mitt konto hos Paypal. Tveka inte att fråga, helst genom PM. Med vänliga hälsningar Piffen
Bondelid och Pour säljes The stray boys och Day Birger et Mikkelsen säljes Garde, Göran Sundberg, Johan by J. Lindebrg, Tiger of Sweden m.fl. säljes Senast redigerad av Piffen den 2008-12-18 klockan 20:21 |
|
||||
|
Edit: Bättre sent än aldrig, större bilder ordnade, thumbnails bortplockade i processen.
Bondelid och Pour säljes The stray boys och Day Birger et Mikkelsen säljes Garde, Göran Sundberg, Johan by J. Lindebrg, Tiger of Sweden m.fl. säljes Senast redigerad av Piffen den 2008-12-18 klockan 20:29 |
|
||||
|
Sänkta priser på bälten.
|
|
||||
|
Sänkta priser på byxor från Tiger of Sweden, Hugo Boss och Pour homme samt sänkt pris på bälte från J. Lindeberg.
Jag hittade dessutom ett sätt att få stora bilder utan att behöva gå igenom hela processen med att lägga upp bilderna på nytt. .th i adressfältet var boven i dramat i det här fallet. Mycket nöje! Go' jul.
Bondelid och Pour säljes The stray boys och Day Birger et Mikkelsen säljes Garde, Göran Sundberg, Johan by J. Lindebrg, Tiger of Sweden m.fl. säljes Senast redigerad av Piffen den 2008-12-18 klockan 20:25 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|