|
|||
|
Pga lite felköp för min hydtyp så önskar jag sälja följande, de är helt oöppnade och i nyskick allihopa. Fick dom själv häromdagen så de har inte varit liggandes ett tag heller utan de är nya. Vid intresse av allt så kan självklart priset diskuteras
![]() Jag bor i Malmö så antigen kan vi mötas upp och byta grejerna så. Eller så kan jag skicka det ifall köparen står för frakt, borde inte bli så mycket. Skicka ett PM vid intresse! Zirh Fix 50ml. Nypris 335kr, mitt pris 150kr. Zirh Shave Gel 100ml. Nypris 170kr, mitt pris 100kr. Zirh Defend 100ml. Nypris 349kr, mitt pris 150kr. |
|
|||
|
Då jag har fått ett bud på grejerna på min tradera-auktion så jag länkar till den istället så får de som är intresserade lägga ett bud där. Hoppas det är okej att länka till sin tradera-auktion, annars så ber jag om ursäkt och tar bort länken!
Är för övrigt 333kr i utgångsbud där. Dvs lite billigare än här. Zirh Defend+Fix+Shave Gel i nyskick på Tradera. Ansiktskräm | Senast redigerad av walo den 2010-06-30 klockan 21:10 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|