Gå tillbaka   Gents Forum > Kroppsvård > Hud

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2011-11-21, 19:46
Member

Reg.datum: sep 2008
r000bert is on a distinguished road
Standard Vitamin b5

Hej!
Har lite funderingar angående Vitamin B5 som sägs ska hjälpa mot akne bättre än någonting annat.
Jag själv har testat det mesta, allt från apotekets produkter till salver man får utskrivet av läkare, tabletter till Roaccutan utan några vidare resultat.
Det enda som fungerar är solen som hjälper men så fort det är borta så är det tillbaka igen men som sagt så har jag läst en del om Vitamin b5, många säger att det är bluff och säljarknep och de som skriver att det fungerar så bra är folk som jobbar för dem/osv.

På Flashback är det blandade svar så tänkte ta upp frågan här då jag inte hittade någon tråd som tog upp Vitamin b5 förutom folk som ville sälja burkar.

Någon som har testat det? fungerade det?

EDIT:
Jag drog iväg en beställning, 1 burk Pulver som räcker i 30 dagar från Clearlygone så kmr givetvis komma med uppdateringar hur det går.

Senast redigerad av r000bert den 2011-11-21 klockan 19:59
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2011-12-16, 13:18
Member

Reg.datum: sep 2008
r000bert is on a distinguished road
Standard

Jag började i söndags så är inne på dag 6 och jag vet inte om det är placebo eller tillfälligt just idag så har jag märkt liten förbättring, men har även märkt av en rätt känd bieffekt att just bli dålig i magen, men inte varit för jobbigt än.

värt att nämna att jag gått på Roaccutan 2 gånger utan några större förbättringar.
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2012-01-10, 16:58
Junior Member

Reg.datum: jan 2012
Skinway is on a distinguished road
Standard Vitamin b5

Tja Robert!

Jag själv är från Skinway Vitamin B5 | Mot finnar, porer och oljig hud.

Jag misstänker att du nu är i sluttampen på din första Vitamin B5 burk. Hoppas den givit dig resultat. Vi har fått in kommentarer från kunder som märkt resultat redan efter ett par dagar och vissa som börjar märka skillnad efter ett par veckor. Varför just vi säljer våran produkt och rekommenderar doseringen som vi gör är att det ger resultat. Självklart säljer vi ingenting som inte fungerar.

Efter vissa kommentarer runt om angående Vitamin B5 som säger och antyder att det inte fungerar ligger inte i produktens fel, utan den som intar det kanske både tar för lite och för sällan och även inte reagerar så bra på det. Vad vi har förstått är att det ger mer eller mindre resultat på 99% av våra kunder.
Du är iallafall välkommen att besöka våran webshop och läsa mer om produkten, vi har även ett kontaktformulär om du har ev frågor om våran produkt.

MVH
/Skinway.se

Senast redigerad av Skinway den 2012-01-10 klockan 17:00
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg