Gå tillbaka   Gents Forum > Kroppsvård > Hud

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2011-09-24, 12:52
Junior Member

Reg.datum: aug 2008
keyboardcowboy is on a distinguished road
Standard bra första rengöring?

Jag har börjat förstå att rengöring är ett viktigt steg i bra hy. Rengöring och återfuktning är väl grunderna

Vad har ni för tips på någon bra rengöring som är rätt billig också? Skulle vilja testa Ola Henriksson men känns för dyr. Bulldogs kanske?
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2012-02-07, 18:34
Junior Member

Reg.datum: feb 2012
Sågare is on a distinguished road
Standard Du får vad du betalar för.

Hej. Jag ser att det är ett tag sedan du postade här.
Kanske har du redan hittat vad du trivs med.
Men iaf. Jag har själv letat länge och testat det mesta av de billigare från både ICA och KICKS (Nivea For Men, Bulldog (luktar gubbe), mfl) och en del dyrare (Biotherm, Clarins, mfl) och även sortimentet från Hudvårdskedjan "Len Hud".

Av alla dessa och fler har ingen kommit nära Biotherm Homme. Varken doftmässigt, känslan av konsistens eller effekt.

Men det är min åsikt. På de olika produkternas betyg i shopen skriver flera att Biotherm inte fungerar... Det är ju så olika vad just din hy vill ha.

Min nya favoritserie är svenska "Recipe For Men". De har bra förpackningar, annorlunda och kul design, god doft och framför allt gör produkterna väldigt bra nytta. För mig! Med tanke på det förhållandevis låga priset jämfört med vad det kan kosta med märkes-märken och hur mycket bättre RFM är än ICA-märken är RFM billiga.

Så Recipe For Men är mitt tips till dig. Min första kontakt med produkterna var genom ett resekit - Laboratory Kit, där en bra necessär ingår. Läs gärna min recension i shopen.

Hälsningar Tony
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2012-05-19, 12:11
Junior Member

Reg.datum: maj 2012
Markserilo is on a distinguished road
Standard

Clarins Men är jättebra. Fungerar bäst enligt mig.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är