|
|||
|
Hej.
Söker efter en rengörare, återfuktare och ev. en ansiktsmask för min hudtyp. Jag har inga finnar, väldigt lite röda ärr som är ljusa och på väg bort, inga bucklor i huden utan den är len och fräsh. Någon som kan rekommendera något? Gärna enkelt och billigt. |
|
|||
|
Hej!
Jag tycker att en enkel fuktlotion fungerar bra. Jag köper den helst på apoteket, Rusta eller något varuhus. Det finns många att välja mellan, men jag har fastnat för billigare produkter, som ACO eller HTH. Den sistnämnda Hjälper Torr Hud och har varit min efter-rakningen-produkt ett bra tag nu. Den svider, för den innehåller bland annat karbamid som återfuktare. Eftersom jag inte är så rik, har jag inte för vana att köpa produkter som kostar flera hundra, men just fuktlotion istället för rakvatten efter rakning tycker jag i alla fall är bäst för min hud. Det kladdar litet, går fort in i huden och låter mig välja om jag vill lukta och i så fall vad. |
|
|||
|
Det är viktigt att du läser vilka ingredienser som finns i produkten. Inga parabener och mineraloljor. Finns det ingen förteckning över innehållet eller att det finna massor då skall du inte handla. Köp naturlig gärna med Neem eller Aloe Vera
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|