Gå tillbaka   Gents Forum > Kroppsvård > Hår

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2009-03-17, 17:43
Junior Member

Reg.datum: mar 2009
Anders89 is on a distinguished road
Standard Vaxningstips önskas - Gay eller fashion?

Hejsan!

Hur gör ni för att eran vaxning ska bli så bra som möjligt?

Samt vill jag höra er åsikt om att vaxa benen, funderar att göra det till sommaren för att jag ogillar hår på benen. Det är ju vanligt i varmare länder att man tar bort hårväxten, men i sverige anses det som bögigt.

Stora fotbollsspelare gör det som t.ex C. Ronaldo och har inte hört någon kalla honom gay. Jag tycker det är fashion, går hellre med lena solbrända ben i shorts än håriga ben som skyller hudfärgen.
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2009-03-21, 23:49
Member

Reg.datum: sep 2008
jussit is on a distinguished road
Standard

Håller extremt med dig ! Har gått och funderat över de och jag bekymrar mig mest över om man ska raka istället för vaxa för o vaxa på salong ser jag som pinit(för mig sj). Vet inte om nån kan görat åt en men.. Va gör man när fjuna kommer? det är det som ser så fult ut tycker jag.

Har även flickvän, får inte ens raka mig under armarna så de får jag gå o göra i smyg o ta lite i taget.. tvivlar på ja får raka benen
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2009-03-23, 20:03
Junior Member

Reg.datum: jan 2009
Ankan is on a distinguished road
Standard

Skulle rekommendera flytande vax och någon kräm mot inåtväxande hår. Vaxa benen är inget jag skulle göra, sola mycket istället så syns håren mindre.
Svara med citat
  #4 (permalink)  
Gammal 2009-04-08, 22:32
Member

Reg.datum: aug 2008
schizophonik is on a distinguished road
Standard

Vaxa benen? ouch!
Jag föredrar att trimma dem
Svara med citat
  #5 (permalink)  
Gammal 2009-04-23, 15:22
Junior Member

Reg.datum: mar 2009
Anders89 is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jussit Visa inlägg
Håller extremt med dig ! Har gått och funderat över de och jag bekymrar mig mest över om man ska raka istället för vaxa för o vaxa på salong ser jag som pinit(för mig sj). Vet inte om nån kan görat åt en men.. Va gör man när fjuna kommer? det är det som ser så fult ut tycker jag.

Har även flickvän, får inte ens raka mig under armarna så de får jag gå o göra i smyg o ta lite i taget.. tvivlar på ja får raka benen
Min flickvän har inget att säga till om när det gäller håret under armarna, jag ogillar när det är borta helt för de börjar klia så. Brukar låta det växa ut lite, skönt och trivsamt

Fjunen på benen kommer ju säkerligen inte synas om du gjort det ett par gånger, håren blir ju tunnare och man kan ju ha lindrande kräm för att slippa inflammerade hårsäckar.

Jag funderar starkt på det iaf
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är