|
|||
|
Evenin' fellow gents.
Jag har alltid tyckt att mitt hår är som snyggast just när man kommer ut ur duschen. Blött, mörkt och stripigt. ![]() Så fort håret torkat blir det urtrist. En enda fluffig massa, som står ut åt alla håll. En mindre extrem version av denna snubbe ![]() Finns det nåt vax eller dylikt man kan smeta in sig med för att få den där våta looken hela dagen? (och då vill jag alltså inte åt just glansigheten, utan mer stripigheten) |
|
||||
|
Finns det inte massor av sådana produkter med texten Wet look ?
|
Jag håller nog med Piffen där. Vått hår är snyggt när det är just vått, men att fixa det på konstgjord väg blir nog svårt. Trenden just nu är snarare ett mer naturligt utseende på kalufsen, och om du har produkter i håret ska det i alla fall inte synas något märkbart. Läs gärna den här artikeln som publicerades i magasinet Details för några månader sedan, och avstyr sen dina tankar på wet look:
Do You Have Douchebag Hair?: DETAILS Article on men.style.com Jag tycker att du ska gå till en stylist som kan hjälpa dig hitta ett upplägg som du är nöjd med utan att behöva spendera hela lönen på gel. Lycka till!
|
|
||||
|
Sprang på ett gel häromdagen som kanske skulle passa dig:
Just-Out-of-The-Shower? Hair Gel | Kiehl's Har inte testat det själv, men på beskrivningen låter det som vad du letar efter. Förutom på nätet kan du handla Kiehl's i Stockholm här! |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|