|
|||
|
Tjena,
Jag håller på och försöker fixa till en pompadour (frisyren alltså). Mitt problem är att håret (framförallt luggen) vägrar lägga bakåtsig trots ohälsosamma mängder pomada. Är det bara att vänta på längre hårväxt? mvh |
|
|||
|
Tjena,
Ursäkta att jag glömde bild, borde jag naturligtvis tänkt på. Hittade ingen bild som motsvarade mina förväntningar riktigt, däremot denna youtube-video: YouTube - pompadour hair Några tips ang luggen? mvh |
|
|||
|
Citat:
![]() mvh |
|
||||
|
Det framgår väl alldeles utmärkt av videon som du länkar dels vilken hårlängd som är önskvärd och även hur man gör? Kanske har du för kort hår, i så fall är snart vid rätt längd, kanske växer ditt hår på ett sånt sätt att det är svårt att få på plats, i så fall är det övning som ger färdighet, kämpa på!
Här är ett urval (fantastiska) videor som visar hur du tupperar: YouTube - Hair Teasing Tutorial 2, A more Thorough Explanation! YouTube - How to Tease/Backcomb Your Hair! YouTube - How to tease emo/scene hair(better version)
Bondelid och Pour säljes The stray boys och Day Birger et Mikkelsen säljes Garde, Göran Sundberg, Johan by J. Lindebrg, Tiger of Sweden m.fl. säljes Senast redigerad av Piffen den 2008-11-19 klockan 13:56 |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|