|
|||
|
Är det någon som har koll på hårprodukter och vad man ska använda om man vill ha kontroll över håret så det ser levande och naturligt ut.
Jag har just nu långt hår och längre kommer det bli. Men som det är just nu så är det flygit och okontrollerbart när man tvättat det. Efter några dagar blir det istället flottigt å de vill jag inte riktigt ha. =/ vilka produkter finns. Vad gör de och funkar dom? Tack på förhand! |
|
|||
|
Citat:
|
|
||||
|
Saltvattenspray i all ära, men det håller inte så bra.. Saltvattenspray skapar i första hand separation, som du med fördel håller på plats med hårspray.
Kolla hellre på en leave-in produkt av något slag, själv är jag barnsligt förtjust i Philip B's lovin' leave-in. Den sitter bra och gör håret följsamt och motverkar frissighet. Den här typen av produkter tynger ner håret vilket en och annan frisör tycker är fruktansvärt, men eftersom jag inte vill se ut som Dolly Parton gör det mig inte ett skvatt, tvärtom, jag trotsar gärna deras förmaningar. För tillfället har jag en sån här hemma och jag är faktiskt riktigt nöjd, en alldeles utmärkt produkt som även den motverkar volym och frissighet samt gör håret följsamt. Annars är ju förstås en klipptid ett av de bästa sätten att motverka att man ser ut som f*n i håret.. Men eftersom du inte har den möjligheten så får du nog räkna med att du inte kommer se ut som Fabio varje dag direkt..
|
|
|||
|
Citat:
Nej att man inte kommer vara i sitt esse gällande utseende är en sak som vi alla redan vet om.. dock känner jag att man kan ju göra ett försök till att hämma sluskigheten! //Hp |
|
|||
|
Jag köper ett jätte bra schampo åt min kille som han är otroligt nöjd med. Det hittar ni här: brorosyster.se
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|