Gå tillbaka   Gents Forum > Kroppsvård > Hår

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2010-09-14, 07:24
Junior Member

Reg.datum: sep 2010
Chuckis is on a distinguished road
Smile Got2b Glued wax/gel, vart finns den?

Hej!

Tänkte bara fråga om det ens är möjligt att hitta Got2b Glued nånstans i Uppsala? (Eller möjligen närliggande städer)

Har letat som sjutton efter denna produkt som tydligen ska vara grym! Speciellt med Got2b's hårspray till också.

Ni kan ju även skriva om ni använt den eller känner nån som använt den och har något att säga om den, bra eller dåligt

(Jag är medveten att det finns på internet, tänkte bara försöka slippa fraktkostnader och vänta. Fraktfria sidor eller sidor med snabb leverans uppskattas dock)
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2010-09-14, 08:36
Junior Member

Agge- is on a distinguished road
Standard

kollat Ica Maxi eller Lindex? de ska tydligen sälja Schwarzkopf Got2b produkter.
Googlade lite och hittade även got2b produkter som säljs på Kicks, och även ett företag i Uppsala som heter Hair Design på Dragarbrunnsgatan 15. http://hair-design.se/

Hopaps du hittar vad du söker

Senast redigerad av Agge- den 2010-09-14 klockan 08:45
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2010-09-17, 19:59
Junior Member

Chuckis is on a distinguished road
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Agge- Visa inlägg
kollat Ica Maxi eller Lindex? de ska tydligen sälja Schwarzkopf Got2b produkter.
Googlade lite och hittade även got2b produkter som säljs på Kicks, och även ett företag i Uppsala som heter Hair Design på Dragarbrunnsgatan 15. HairDesign Uppsala

Hopaps du hittar vad du söker
Har nu kollat på Lindex, Åhlens, 2 olika Kicks, Hair Design (som gav mig ett irriterande svar att dom inte säljer got2b's produkter), Ica och Coop. Mitt enda hopp är väl Ica Maxi, dit har jag inte hunnit än.

Tycker det är lite konstigt hur svårt det ska vara att få tag i deras produkter. Ska i alla fall kolla på Ica Maxi, men tråden är som sagt va fortfarande öppen så kom gärna med förslag på var man annars kan hitta deras produkter. (I Uppsala/Sala-området)
Svara med citat
Svara

Taggar
frisyr, got2b, wax

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är