|
||||
|
Öl - Varierande beroende på ekonomin vid tillfället. Oftast Bechs eller Heineken, o när man smetar på lite så brukar det oftast bli mariestad, staropramen eller kill kenny.
Alkoläsk - Någon "Summer Edition" av Xider, grym god - gärna med massa is i samt en apelsin och ngt blad? Vin- Helst inte Sprit - Jag tillsammans med ett par polare skapade oss en egen drink som vi valde att kalla zlawa. Receptet lyder: 35 cl vodka, 25 cl redbull, 15 cl citron, och 75 cl scweppes. Sen kan man blanda olika mängder beroende på hur starkt man vill ha osv.. ![]() En annan enormt god festgrogg är ju den klassiska sprit/jäger & red bull! |
|
||||
|
Öl - Som talaren innan, beroende på ekonomi och humör. KillKenny eller något ale.
Alkoläsk - Smirnoff är de enda som duger. Vin- Något vitt vin som inte är allt för bittern, sprite går ju alltid att blanda i ![]() Sprit - Lakrisshots eller minttu. Drinkar brukar jag hoppa över, håller mig till bärs. |
|
|||
|
Citat:
nja jag e tveksam...prova istället en kill kenny, ganska så mörk ale men inte riktigt i samma klass som guiness
|
|
|||
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|