Visa ett inlägg
  #1 (permalink)  
Gammal 2010-03-24, 20:55
Kille21 Kille21 är inte uppkopplad
Member

Reg.datum: jul 2009
Kille21 is on a distinguished road
Standard Sökes: Tips på hur man får kontakt med tjejer.

Hallå, det är så att jag har praktik(från AF) i en livsmedelsbutik, har varit där snart 6 månader. Men jag skulle vilja komma i kontakt med brudarna som är där, dom ända jag snackar med är dom äldre damerna och herrarna.

Men dom i min ålder har jag knappt någon kontakt med, kan hända att vi hälsar på varandra på morgonen och ibland så säger någon mening. Men det ända jag säger är typ "ja" eller något, förutom en gång då jag hjälpte en tjej med kaffe automaten då snackade vi lite grann, men det var ju om kaffemaskinen.

Likadant när det gäller kunder, hur ska jag framföra en bra konversation med dom, som inte har med jobbet att göra?

Jag känner mig riktigt ofräsch i jobbkläderna, men en polare sa till mig att jag kunde säga så här till en tjej/kvinna.

"Så du är och handlar idag?"

Men jag tycker det känns rätt dumt, har ni några förslag om hur man får kontakt med töserna som jobbar där samt med dom söta tjejerna och kvinnorna som handlar?

Som i måndags så jobbade jag i privata kläder, jeans(som jag även har när jag jobbar),en zip tröja (som jag brukar har när jag jobbar) och under tröjan hade jag ett linne. Då tyckte jag att jag fick mer blickar från kunder.
Svara med citat