Ämne: Roaccutan
Visa ett inlägg
  #1034 (permalink)  
Gammal 2010-03-03, 19:21
Stevmon Stevmon är inte uppkopplad
Junior Member

Reg.datum: aug 2008
Stevmon is on a distinguished road
Standard

Är du ett retard på riktigt eller skriver du detta bara för att provocera? Under alla år som jag hade problem med dålig hy skötte jag mig bättre än 99% av Sveriges alla ungdomar. Sällan alkohol, bra kost, mycket träning, regelbunden sömn, rätt produkter, etc etc etc.

Du kan väl försöka få in i huvudet hur desperat man är av att få bort acnen om man tar Roa trots alla eventuella biverkningar man hör om. Har man testat allt förutom roa utan att få på acnen så gör man det.

Citat:
Ursprungligen postat av s1mon Visa inlägg
Dem som äter Roaccutan måste ju vara extremt utseendefixerade, och underskatta hjärnans starka sidor värre än Bert Karlsson underskattar thepiratebay.

Vad exakt menar du med hjärndöd flintis? Kan du utveckla det är du snäll? Borde du klara av om du läser teknisk fysik som du var så noga med att påpeka.

Tänk efter länge o väl innan du yttrar dig nästa gång, din idiot.

Jag hade erbjudandet att få Roaccutan utskrivet, då jag hade svår acne förr. Jag ville dock inte äta den pga biverkningar, jag var rädd om livet. Istället började jag röra på mig, äta nyttigt, rengöra ansiktet, använda andra varor utan biverkningar och tillslut försvann dem. Idag har jag världens finaste tjej, pluggar teknisk fysik och är helt depressionsfri.

Tänk efter innan ni börjar med denna medicinen. Ingen vill kanske ha en människa som liknar en figur i filmen Wrong Turn, men ingen vill heller ha en hjärndöd flintis.

Acne går att få bort utan Roaccutan.
Svara med citat