Själv använder jag Renati. en liten grå burk med svart lock som finns hos frissan för 150 kronor cirka. det är ett matt cream vax. Brukar ta välldigt små mängder åt gången (två små klickar på pekfingret och långfingret) gnugga runt dom sisådär mycket över fingrarna sen drar/knådar du in det överallt i håret. när du har den där lilla mängden överallt i håret kommer du ha en matt volym som skulle kunna bli tillräckligt stark för att hålla en hel dag om du applicerar mer vax. men det brukar jag inte göra bara för att behålla "mattheten" som man får av lite vax. sedan sprayar jag Got2be hårspray ultra freeze elelr vad den heter (en gul lite udda sprayflaska) då håller sig en matt och fin ruffsig frisyr på plats hela dagen

(sedan om du testar hårsprayen och kanske inte gillar den så kan du bara ha i mer renati hårvax och så blir det ungefär samma effect som med hårsprayen förutom astt du kan styla om under dagen) utvärdering: Renati hårvax och eventuellt spray tycker jag och då har jag testat urban (sådär bra) och dax (skit). dock ej testat d:fi grön. men skanog köpa det nästa gång. hoppas det va till hjälp